Tre store Polestar-nyheter

Polestar 3 og Polestar 4 er på plass, men nei, vi slipper ikke nr. 5 helt ennå. Merket med den karakteristiske polarstjernen i fronten har derimot en annen stor nyhet – en som har mye å si for mange bilkjøpere. 

Kortversjonen

  • Nye Polestar-forhandlere i Stor-Oslo: Finnes nå på Økern og Fornebu. Økern flytter til nytt anlegg på Ryen våren 2025.
  • Polestar 3 og 4: Nye modeller som appellerer til et bredere publikum.
  • Sømløs kjøpsopplevelse: Verdivurdering av gammel bil, finansiering og forsikring ordnes på stedet.
  • Praktisk å prøvekjøre: Forhandlere utenfor bysentrum for enklere adkomst og utfart.
  • Person å forholde deg til: Du får visittkort til en dedikert Sales Specialist for eventuelle spørsmål.

– Mange har jo en bil fra før. Ved nybilkjøp blir da håndteringen av den gamle bilen en viktig del av handelen. Innbyttebilen kan da inngå som deler av finansieringen av den nye bilen, sier Sebastian Kjær, Sales Manager hos Polestar Økern. 

Polestar er et nyskapende merke, som fra start også etablerte en ny måte å nå ut til kundene på. 

– Showroom i bysentrum og kjøp av bil over nett fungerer fint for veldig mange, og det skal vi fortsette med. Men nå utvider vi mulighetene for kundene ved også å tilby salg gjennom de nye forhandlerne, sier Kjær.  

I Stor-Oslo finner du nå Polestar på Økern og på Fornebu. Våren 2025 flytter Polestar Økern til et helt nytt anlegg på Ryen. 

Fargevalg og materialprøver kan oppleves «hans-on»

Og de spesielle detaljene du kan bestille til din Polestar, studeres best «live»

Sømløst og praktisk

Målet for de nye forhandlerne er at du som kunde skal ha en sømløs opplevelse. 

– Hos oss kan du få en verdivurdering på den bilen du har mens du er ute og prøverkjører en ny Polestar. Da har vi muligheten til å fikse alt for deg med det samme du er tilbake, sier Kjær. 

– Og det at vi ligger litt utenfor bysentrum, gjør det enklere med prøvekjøring rent praktisk, legger han til.

Å «fikse alt» innebærer for eksempel at du også kan få tilbud om finansiering og forsikring der og da. Men «fikse alt» betyr også at du har en Sales Specialist å forholde deg til etter at du har kjøpt bilen. 

Nye modeller når flere

Polestar 3 og 4 utvider Polestar-opplevelsen, men også de målgruppene merket treffer: 

– Med Polestar 3 og 4 når vi ut til langt flere enn de unge og teknologiinteresserte som var raskt ute med å omfavne Polestar 2, forklarer Kjær.

– Mange nye kjøpere er vant med å forholde seg til en forhandler og ønsker fortsatt det, legger han til. 

Hjelp også i ettertid

En ny Polestar er en bil med heftige ytelser og avanserte sikkerhetssystemer. Alt sammen styres av bilens programvare – dette er altså høyteknologi på hjul. 

– Du får selvsagt en innføring i teknologien når du overtar din nye Polestar, sier Kjær. 

Hos Polestar-forhandlerne har de nemlig en egen lounge for utlevering. Der møter du din nye bil sammen med produktspesialisten fra Polestar. 

– Men det vil jo likevel kunne oppstå spørsmål i ettertid. Da er det praktisk å ha en person å forholde seg til. Hos oss får du med visittkortet til din Sales Specialist, slik at du enkelt kan ringe når det er noe, avslutter Kjær.

Leasingkampanje Polestar 3

Nå har vi kampanjerente ved leasing av Polestar 3.

Lanseringskampanje Polestar 4

Spar opptil 100.500,-